کتابخانۀ عفاف و حجاب "حریم ریحانه" افتتاح شد.

 | تاریخ ارسال: 1402/9/4 | 
روز چهارشنبه مورخ اول آذرماه ۱۴۰۲ کتابخانه عفاف و حجاب دانشگاه خوارزمی با عنوان کتابخانە "حریم ریحانه" در خانۀ فرهنگ واقع در ساختمان مرکزی (پردیس کرج) با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه و دانشجویان مشتاق افتتاح شد.
در خلال این مراسم، دکتر گنج بخش، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی، در مورد اهداف و فعالیت‌های این بخش فرهنگی توضیحاتی را ارائه نمود.
وی اشاره کرد: یکی از نیازهای دانشجویی در بستر دانشگاه نیاز به مطالعه می‌باشد و دانشجویان بایستی در حوزه‌های مختلف تخصصی و گاه غیرتخصصی در راستای پیشرفت خود مطالعه را الگوی کار قرار دهند.
دکتر گنج بخش خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای دانشجویان که با پیگیری و درخواست ایشان همراه بوده نیاز به کتاب‌های تخصصی در حوزه عفاف و حجاب بوده است که با عنایات پروردگار و پیگیری حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانپور، عضو رسمی هیئت علمی دانشگاه و همت عالی همکاران بخش فرهنگی این امر تحقق یافت.
همچنین وی افزود: از این پس دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این بخش کتاب‌های مربوط به حوزه عفاف و حجاب را امانت گرفته و مطالعه فرمایند و در صورت داشتن سوال از مسئولان و کارشناسان مربوطه کمک بگیرند.
عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد در رابطه با مضمون و موضوع کتاب ها تصریح کرد: علاوه بر رمان ها و کتاب هایی که با قلمی جذاب شبهات مطرح در این حوزه را پاسخ داده‌اند، کتاب هایی نیز در مقایسه‌ی مسئله پوشش و حجاب در ایران و در کشورهای دیگر علی‌الخصوص در مکان های آکادمیک وجود دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی در پایان هدف و پیام افتتاح این کتابخانه را عرضه آثار علمی و تخصصی حوزه عفاف و حجاب در دانشگاه و فراهم آمدن فضایی مفید برای دانشجویان مشتاق مطالعه، تحقیق و پژوهش دانست.

 


معاونت فرهنگی و اجتماعی



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 394 بار   |   دفعات چاپ: 33 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر