تقدیر از رئیس بنیاد نخبگان استان البرز و شهردار منطقه ۶  تقدیر از رئیس بنیاد نخبگان استان البرز و شهردار منطقه ۶ 

 | تاریخ ارسال: 1399/10/23 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، ۲۰ دیماه ۱۳۹۹ در نشست مشترک هیات رئیسه دانشگاه خوارزمی با حضور دکتر نبیونی و دکتر فکوری زاده از زحمات ایشان تقدیر شد.
دکتر حبیبی در این نشست صمیمی گفت؛ تاریخچه ارتباط دانشگاه با سازمان های شهری در گذشته با چالش هایی روبرو بود. در حال حاضر هم چالش‌های آشکار و پنهانی است که باید مدیریت شود.
دکتر حبیبی افزود؛ حس تعلق نسبت به دانشگاه در مدیریتها باید تقویت شود و در حال حاضر تمام توان و رویکردهای ما این است که تعامل سازنده با بخش های شهری داشته باشیم،   هیئت رئیسه رویکرد توسعه و تقویت کرج را دارد و تهران هم ضمن حفظ جایگاه مرکزیت به شکل ایده آل توسعه خواهد یافت.
دکتر حبیبی با اشاره به نگاه مدیران استانی افزود:  تیم اعضای شورای کرج و حضور دکتر نبیونی همواره کمک به دانشگاه را به ارمغان آورده است.
 دکتر فکوری زاده هم بالاتر از مسئولیت شهری به عنوان عضوی از خانواده خوارزمی کمک کننده بوده است.
 وی از نگاه مثبت و کمک کننده استاندار که سعی در تقویت دانشگاه دارد و کمک و همدلی معاونین استاندار تشکر کرد که با تعامل بیشتر دانشگاه می تواند به تقویت این ارتباط کمک کند.
وی همچنین به نگاه ممتاز امام جمعه و شهردار کرج به دانشگاه به عنوان شناسنامه استان اشاره کرد.
دکتر نبیونی نیز در این نشست با اشاره به اینکه هدف اتصال دانشگاه به بدنه شهر بوده است، گفت؛ در سالهای گذشته نوعی نگاه تخاصم حاکم بود و ترمیم این روابط زمان بر بود که با حضور دکتر حبیبی این ارتباطات ضمن تقویت رو به بهبودی گذاشته است.
رئیس بنیاد نخبگان استان البرز در ادامه افزود؛ بخشی از وظایف شوراها آموزش عمومی است و دانشگاه جزو منابع در اختیار مدیریت شهری است که شهر و  دانشگاه برای منتفع شدن از منافع متقابل آن، نیازمند رابطه خوب با مدیران و دستگاه‌های استان است که نمونه آن همین جشنواره امیر کبیر است که پشتیبان و حامیان بسیاری از طرح های منتخبین از طرف دستگاه ها و مدیریت های شهری بوده است.
 وی همچنین افزود؛ برای اولین بار ردیف بودجه هفته پژوهش را به صورت سالیانه در شورای شهر تصویب کردیم و همچنین ردیفی را جهت کمک به نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها اختصاص دادیم.
وی در پایان پیشنهاد کرد؛ با دعوت از مدیران ارشد استانی به صورت جلسات هفتگی، ضمن معرفی پتانسیل های دانشگاه برای حل مشکلات دانشگاه، تعامل کرد.وی با اشاره به هسته های پژوهش محور طرح شهید احمدی روشن گفت؛ضمن ایجاد رقابت، دانشگاه خوارزمی هم هسته های خود را از طرف بخش های آموزشی و پژوهشی معرفی نماید تا از مزایای این طرح استفاده شود و برای دوره ۶ طرح که اردیبهشت ماه سال آینده آغاز خواهد شد استفاده کند.
دکتر فکوری زاده شهرداری منطقه ۶ کرج نیز با اشاره به اینکه این منطقه از نظر جمعیت و وسعت پرجمعیت ترین و پر مشغله ترین بخش شهرداری کرج است، گفت؛ در حالی که در محدوده منطقه ۶ طرحهای بسیاری انجام شده، ناشی از حضور دلسوزانه دکتر نبیونی در شورای شهر است و کارهای زیادی لازم است که انجام شود وی با اشاره به اینکه از پروژه پل حصارک ۶۹ بار توسط شهردار کرج بازدید شده است، ساماندهی حاشیه اتوبان و زیر پل حصارک را موجب اهمیت این طرح و رضایت شهروندان دانست.


 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1253 بار   |   دفعات چاپ: 142 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر