دومین نشست کارگروه کنگره استانی شهدای دانشجوی البرز برگزار شد دومین نشست کارگروه کنگره استانی شهدای دانشجوی البرز برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1399/10/16 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، این نشست دوشنبه ۱۵ دیماه ۱۳۹۹با حضور روسا و نمایندگان دانشگاه ها، سازمان بسیج دانشجویی و سازمان تبلیغات اسلامی در کتابخانه مرکزی دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
دکتر حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی و رئیس کنگره استانی ضمن تاکید بر ضرورت پاسداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و نقش تربیتی آن برای دانشجویان امروز گفت: طبق دستور العمل ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری لازم است روسای دانشگاه ها رسما جلسات را تشکیل بدهند و پیشنهادات برای کنگره استانی اعم از زمان، برنامه ها و چگونگی برگزاری به دبیرخانه ارسال شود. 
حبیبی در ادامه افزود: برای اثربخشی بیشتر جلسات هم اندیشی دبیرخانه استانی محتوا از قبل آماده و به اشتراک گذاشته شود همچنین در خصوص برگزاری یادواره شهدای استانی برای جلسه اینده پیشنهاداتی ارائه شود تا بتوان مشارکت عمومی را جلب کنیم.
 وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای دانشجوی دانشگاه خوارزمی درشهریور ماه سال جاری گفت: کلیپ های تصویری و صوتی از مطالب درج شده در کتاب شهدای دانشگاه توسط معاونت فرهنگی و ستاد شاهد دانشگاه تدوین و اطلاع رسانی شود.
ریاست دانشگاه خوارزمی در خاتمه با اشاره به ضرورت جلب مشارکت دانشجویان و استفاده از ظرفیت های هنری دانشگاه گفت: برای شهدای سلامت هم بخش ویژه ای در این کنگره اندیشیده خواهد شد.
فلاح نژاد مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز ضمن پذیرش میزبانی نشست آتی توسط بسیج دانشجویی استان پیشنهاد کرد؛ کنگره استانی شهدای دانشجو و کنگره شهید سلیمانی باهم برگزار شود. وی در خاتمه افزود؛ در جلسه اتی گزارشی از فعالیت ها در دانشگاه ها توسط نمایندگان ارایه شود، همچنین با همکاری صدا و سیمای استان کنفرانس خبری در خصوص آغاز فعالیت کنگره برگزار شود.
در ادامه نمایندگان دانشگاه ها به بیان نظرات خود پرداختند. 

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1005 بار   |   دفعات چاپ: 108 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر