تقدیر از نمایندگان سابق شورای صنفی و معارفه اعضای جدید شورای صنفی منتخب تقدیر از نمایندگان سابق شورای صنفی و معارفه اعضای جدید شورای صنفی منتخب

 | تاریخ ارسال: 1399/10/14 | 
در این نشست آقای ستاری دبیر شورای صنفی منتخب ضمن بیان انتظارات دو طرفه از شورای صنفی کارکنان گفت: شورای صنفی مسئولیت مهمی دارد که دوطرفه است، ضمن پیگیری مشکلات و مطالبات کارمندان از مسئولان، انتقال انتظارات مسئولین به کارکنان را به عهده دارند. 
دکتر محمدی مدیر امور اداری نیز با بیان اینکه انتخابات به صورت غیر حضوری و شکل مطلوبی برگزار شد، با اشاره به گلایه برخی از همکاران در تهران گفت: برای حل این مشکل قرار شد دو نفر از همکاران در تهران به عنوان کمک شورا و همیار شورای صنفی، مشکلات همکاران واحد تهران را به کمیته های شورای صنفی انتقال دهند. وی افزود: شورای صنفی موجب شده بسیاری از مطالبات در شورا مطرح و مدیریت شود و مراجعات به امور اداری هم به حداقل برسد و همکاری و تعامل خوبی در این مدت با شورای صنفی جدید داشته‌ایم.
دکتر سرپرست دبیر سابق شورای صنفی نیز با بیان اینکه تصویب اساسنامه و تشکیل کارگروه ها و مطرح کردن موضوعات و مطالبات در قالب کارگروه اقدام خوبی بود که در  شورای قبلی انجام شد و امیدواریم شورای صنفی جدید هم این مسیر را تکمیل نماید.
دکتر حبیبی ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی آحاد جامعه را به عرصه تصمیم گیری آورد و تحقیرها و غرورهای شکسته شده ملت التیام یافت. در چنین مسیری کسانی را که وارد عرصه فعالیت می شوند باید قدر بدانیم و شورای صنفی نیز مصداق چنین حرکتی است که نگاه انتقادی اعضای شورا لازمه اصلاح عملکرد سیستم است.
همواره شورای صنفی از طریق همفکری، بسیاری از انتظارات واقعی و مطالبات را در چهارچوب مقررات مطرح و به نتیجه رسانده است. 
رئیس دانشگاه خوارزمی ضمن اشاره به اینکه آماده شنیدن انتقادات هستیم، افزود؛ واقع نمایی و انعکاس عینی مشکلات از مسئولیت ها و انتظارات از شورای صنفی است تا در بستر تفاهم ضمن تکریم شخصیت افراد مطالبات پیگیری شود.
وی گفت و شنود را موجب از بین رفتن سوء تفاهمات دانست و بر آموزش و اطلاع‌رسانی مداوم برای تقویت راه های ارتباطی با مسئولین و بخش های مختلف تاکید کرد.
دکتر حبیبی ضمن اشاره به اجرای افزایش ۵۰ درصد گفت؛  همانطور که وزیر علوم اعلام کرد در اولین فرصت و تامین اعتبار این مصوبه اجرایی خواهد شد، ترجیح ما این است که در سال جاری پرداخت ها انجام شود و کارکنان در این خصوص به شایعات توجه نکنند.
وی تامین مسکن را از اولویت‌های دانشگاه دانست و گفت: شورای منتخب صنفی هر چه زودتر نسبت به تشکیل تعاونی مسکن کارکنان اقدام کند تا از فرصت های موجود برای تامین مسکن کارکنان در تهران و کرج اقدام شود که نیازمند پیگیری و تشکیل تعاونی مسکن است و اقدامات و پیگیریهایی نیز همزمان از طرف هیات رئیسه انجام شده است.
وی در خصوص برخی مطالبات همچون اعمال مدرک دوم و تبدیل وضعیت قراردادها و اعمال برخی موارد مصوب هیات امنا در احکام نیز، ضمن تاکید بر احقاق حقوق کارکنان انجام این امور در بستر و با پشتوانه مقررات و آیین نامه ها انجام گیرد و نظرات مشورتی شورای صنفی می تواند راهگشا باشد. 
در پایان ضمن تقدیر از زحمات اعضای سابق شورای صنفی، احکام شورای صنفی منتخب کارکنان به ایشان اهدا شد.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1113 بار   |   دفعات چاپ: 136 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر