برگزاری نشست تقدیر از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز برگزاری نشست تقدیر از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز

 | تاریخ ارسال: 1399/8/19 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی،  در این نشست که شنبه ۱۷ آبان ماه ماه با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه خوارزمی در کرج برگزار شد، دکتر حبیبی رئیس دانشگاه گفت؛ همواره نهادها و ادارات در سطح استان البرز  تعاملی سازنده با دانشگاه خوارزمی به عنوان دانشگاه مادر استان داشتند و دانشگاه همواره مشمول خدمات آنها شده است که این اتفاق قابل تقدیر است.
وی در ادامه گفت؛ باور ما این است که تعامل دو سویه و سازنده با کلیه نهادها و ادارات استان محاسن و دستاوردهای مطلوبی خواهد داشت که دانشگاه و استان از مزایای آن منتفع خواهند شد و پژوهشهای انجام شده در دانشگاه مطابق با نیازهای استان البرز منشاء اثر رفع مسائل خواهد بود.
همانگونه که ایجاد تابلوهای راهنمایی مناسب جاده ای موجب شد که میهمانان دانشگاه در سمینار های مختلف و دانشجویان مسیریابی مطلوبی به سمت رسیدن به دانشگاه داشته باشند و امیدواریم از تجربیات آن مجموعه در مسیر های داخل دانشگاه نیز استفاده کنیم.
مهندس محمودی مدیر کل راهداری استان نیز گفت:
این مجموعه در خصوص جابجایی به مفهوم عام با بخش‌های مختلف تعامل و همکاری دارد و اقدامات مورد نیاز دانشگاه در همین مسیر پیگیری و انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی در ایران به شکل سنتی انجام می شود گفت؛ این مسئله مشکلات زیادی را از نظر هزینه و محیط زیست به اقتصاد کشور وارد می کند، ما در حال حاضر از منابع و مواد موجود به شکل یکسان در مناطق مختلف آب و هوایی استفاده می کنیم که از نظر علمی درست نیست، لذا ضرورت دارد دانشگاه برای رفع این مشکلات اقدامات پژوهشی مناسبی انجام دهد و راهداری آماده هرگونه همکاری می باشد. 
دکتر شنبه زاده معاون پژوهشی دانشگاه نیز ضمن اشاره به سابقه طولانی اینگونه مشکلات در راهسازی و نگهداری از راهها پیشنهاد کرد در نشست و همفکری مشترک به بررسی جوانب امر پرداخته شود تا مقدمات همکاری و پژوهشهای لازم در این مورد ایجاد شود.
در پایان مراسم از زحمات مهندس محمودی تشکر و لوح تقدیری به ایشان اهدا گردید.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1571 بار   |   دفعات چاپ: 128 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر