آغاز همکاری دانشگاه خوارزمی و پارک علم و فناوری استان البرز آغاز همکاری دانشگاه خوارزمی و پارک علم و فناوری استان البرز

 | تاریخ ارسال: 1399/7/27 | 
در نشست هم اندیشی که در تاریخ ۲۱/۷/۹۹ به منظور بررسی شیوه های همکاری بین دانشگاه و پارک علم و فناوری برگزار شد؛ 
دکتر حبیبی گفت: یکی از اهداف دانشگاه خوارزمی تمرکز بر پژوهش های بنیادی است. با توجه به اینکه استان البرز با مشکلات خاصی در حوزه های اجتماعی، زیست محیطی، شهری و... مواجه است؛ هم افزایی علمی و ارتباط مستمر بین دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و پارک علم و فناوری‌ منجر به احصاء و حل این مسائل خواهد شد.
وی افزود: باید هرچه سریعتر زیرساخت ها و ابعاد همکاری بین دانشگاه و پارک در جلسات تخصصی مورد بررسی قرار گیرد تا این همگرایی و تعاملی که بین دو مرکز وجود دارد منجر به قدم های ارزشمندی در حل مسائل استان شود.
دکتر مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: ما امیدوار هستیم با تعامل علمی بین دانشگاه خوارزمی و پارک علم و فناوری استان زیرساخت های ضروری برای پیشرفت استان و تحقق شعار "قطب علم و فناوری کشور" را فراهم کنیم.
وی افزود: با توجه به جایگاه دانشگاه خوارزمی به عنوان دانشگاه جامع و مادر اولویت اصلی پارک ایجاد زمینه های همکاری با دانشگاه خوارزمی خواهد بود.
دکتر شنبه زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه نیز افزود: دانشگاه دارای ثروت بزرگی چون نیروی انسانی متخصص و آزمایشگاه های مجهز است که البته در کنار همکاری های برون دانشگاهی و تعامل با مراکز علمی و پژوهشی در سطح استان و کشور اثرگذار خواهد بود.
در خاتمه مقرر شد دفاتری برای استقرار کارشناسان دانشگاه و پارک در هر دو مرکز اختصاص یابد و دکتر لواسانی مدیر مرکز رشد و دکتر شیدایی به عنوان نمایندگان دانشگاه برای اجرایی شدن اهداف نشست تعیین شدند.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1450 بار   |   دفعات چاپ: 110 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر