کارگاه آموزشی و توجیهی کارشناسان پشتیبانی آموزش مجازی دانشکده ها برگزار شد کارگاه آموزشی و توجیهی کارشناسان پشتیبانی آموزش مجازی دانشکده ها برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1399/1/11 | 
یه گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی و به همت مرکز آموزشهای آزاد و‌مجازی در تاریخ یکشنبه ۱۰ فروردین سال جاری کارگاهی آموزشی و توجیهی برای حدود ۲۵ نفر از کارشناسان آموزشی دانشکده ها برگزار شد. 

🔶هدف از این کارگاه آموزشی- توجیهی آموزش اعضای منتخب کارشناسان دانشکده ها برای پشتیبانی گسترده از دانشجویان و اعضای محترم هیئت علمی بود که خوشبختانه به نحو مطلوبی با حضور معاون محترم آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مدیران محترم آموزشی و برخی معاونان محترم آموزشی دانشکده ها بصورت آنلاین برگزار شد.

🔷 از یکی دو روز آینده نیز دانشجویان می‌توانند مشکلات مربوط به استفاده از سامانه مجازی دانشگاه را با کارشناسان پشتیبان دانشکده خود که اسامی و کانالهای ارتباطی آنها اطلاع رسانی خواهد شد طرح و در صورت لزوم آموزش های لازم را دریافت کنند.

🔶لازم به ذکر است کارشناسان پشتیبان دانشکده ها در صورت نیاز می‌توانند با پشتیبانهای ارشد مرکز آموزشهای آزاد و‌مجازی ارتباط برقرار کنند.

🔷یادآوری میشود که از تاریخ شنبه ۱۶ فروردین کلاسهای دانشگاه بصورت الکترونیک و مجازی با استفاده از سامانه LMS دانشگاه برگزار خواهد شد.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 2936 بار   |   دفعات چاپ: 287 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر