تقدیر و تشکر از زحمات دکتر علی موحد و معارفه دکتر میرهادی حسینی تقدیر و تشکر از زحمات دکتر علی موحد و معارفه دکتر میرهادی حسینی

 | تاریخ ارسال: 1398/8/21 | 
جلسه تقدیر و تشکر از زحمات دکتر علی موحد و معارفه دکتر میرهادی حسینی در ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه برگزار شد.
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ جلسه تقدیر و تشکر از زحمات هشت ساله دکتر موحد در ارائه خدمات مختلف فرهنگی و آموزشی به خانواده‌های معزز و مکرم شاهد و ایثارگر در دانشگاه خوارزمی تقدیر به عمل آمد.
در ابتدای جلسه دکتر عبدالهی مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه ضمن خیر مقدم به حاضرین از نقش ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه و زحماتی که در این حوزه به صورت ماندگار انجام پذیرفت اشاره کرده و حضور دکتر حسینی را با توجه به سوابق مدیریتی گذشته ایشان بسیار مغتنم دانستند.
در ادامه دکتر مجلس آرا معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن یادی از شهدای دانشگاه و روزهای حضور این عزیزان در دانشگاه ، خدمات ستاد شاهد و ایثارگر را به یادگاران هشت سال دفاع مقدس قابل تقدیر دانسته و گفت از بین یادگاران شهدا و ایثارگران تعدادی از آنها در جایگاه استاد و هیئت علمی مشغول به خدمت هستند که برای ما مایه افتخار و سربلندی است.
ایشان نقش ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه را بسیار پر رنگ و قابل تقدیر یاد کردند و از همه دوستان درخواست کردند راهی که در این حوزه شروع شده را هر کس در حد توان خود ادامه دهد و تا در مدیریت جدید ستاد شاهد و ایثارگر که توسط دکتر حسینی اداره خواهد شد انشاالله شاهد برنامه های بهتری باشیم.
سپس دکتر موحد از همه همکاران و مدیران دانشگاه که در این مدت تمام توان خویش را برای خدمات رسانی عزتمندانه به یادگاران هشت سال دفاع مقدس کوشیده اند تقدیر و تشکر کرد و به عملکرد چند ساله خویش به صورت مختصر پرداخته و از برنامه‌های متنوعی که در این سال ها برگزار شده یاد کردند.
آنگاه دکتر حسینی که سکان‌دار جدید ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه می باشد ضمن عرض احترام به همه حضار و خدا قوت به زحمات دکتر موحد در خدمت به قشر ایثارگر، حضور خویش را در این جایگاه افتخار دانسته و فعالیت در این حوزه را کاری متبرک یاد کرده است.
قابل ذکر است در این برنامه از تصاویر شهدای دانشگاه رونمایی شده که تعداد ۴۲ عدد از عکس های متبرک شهدا در مزار شهدای گمنام دانشگاه نصب شد.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 6173 بار   |   دفعات چاپ: 509 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر