دکتر شهبازی استاندار البرز از دانشگاه خوارزمی بازدید کرد دکتر شهبازی استاندار البرز از دانشگاه خوارزمی بازدید کرد

 | تاریخ ارسال: 1398/5/16 | 
همگرایی، تعامل و یکپارچگی در بین مسئولان استان البرز دکتر شهبازی استاندار البرز از دانشگاه خوارزمی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دکتر شهبازی استاندار البرز و شهردار کرج از دانشگاه خوارزمی بازدید کرده و در جلسه هم اندیشی مسئولان استان و دانشگاهیان شرکت کرده و برظرفیت های متقابل دانشگاه و دستگاه های اجرایی استان تاکید شد.
در ابتدای جلسه دکتر حبیبی ضمن معرفی دانشگاه و ضرفیت های موجود در دانشگاه در راستای رشد و توسعه استان از ارتباط خوب دستگاه های استان با دانشگاه در یک سال اخیر یاد کرد وگفت در سی سال گذشته چنین همگرایی، تعامل و یکپارچگی  در بین مسئولان استان نبوده و مجموعه استان در کمک به دانشگاه از همه توان خود استفاده کرده اند و ما هم با تمام توان برای رشد و توسعه استان در خدمت مجموعه مدیریت استان هستیم. 
همچنین ایشان از چالش های موجود در حوزه پیرامونی دانشگاه خوارزمی گفت وخواستار کمک های مجموعه استانداری و شهرداری برای حل مسائل یادشده با توجه به اهمیت بالای آن شد. 
در ادامه دکتر شهبازی استاندار البرز ضمن بیان نقش و جایگاه دانشگاه خوارزمی به عنوان دانشگاهی تاثیرگزار در کشور گفت 
دانشگاه خوارزمی ثروتی برای کشور و استان است و اگر یک مملکت بخواهد رشد کند باید ارتباطش را با اصحاب علم و دانش و دانشگاه صمیمی و نزدیک کند.
همچنین ایشان تاکید کردند باید همه مسئولین استان به دکتر حبیبی و مجموعه دانشگاه خوارزمی کمک کنند تا دانشگاه به بالندگی و رشد و توسعه برسد.
استاندار البرز گفت از زمان فعالیت و ارتباط ما با دکتر حبیبی ایشان در همه کارگروه های مهم استان عضویت دارند و از وجود ایشان و دانشگاه خوارزمی در استان به عنوان مجموعه ای  تاثیر گذار در استان البرز و کشور کمال استفاده گردد.
همچنین ایشان با توجه به اهمیت موضوعات، در جلسه نماینده ای ویژه برای پیگیری مسائل دانشگاه معرفی کردند تا در استان با هماهنگی دستگاه های اجرایی به مشکلات و مسائل دانشگاه رسیدگی گردد.
سپس دکتر کمالی زاده شهردار کرج ضمن بیان تعاملات خوب بین دانشگاه و شهرداری کرج و پیگیری رفع مشکلات موجود گفت:  پل B5 برای تسهیل تردد دانشگاهیان از دانشگاه خوارزمی به تهران در حال تکمیل است و آمادگی داریم نماینده ای برای پیگیری و تسهیل مباحث تجاری دانشگاه تعیین گردد تا مقدمات اجرایی آن فراهم شود.
شهردار کرج گفت: دانشگاه خوارزمی بخشی از هویت کرج است و نگاه دکتر حبیبی در مدیریت شهری باعث شد تعاملات ما نسبت به قبل با دانشگاه بسیار خوب باشد.
ایشان از ظرفیت 13 هزار نفره سرمایه انسانی شهرداری برای انجام آموزش های لازم توسط دانشگاه یاد کرد و گفت ما به دنبال ارتباطاتی علمی و مبتنی بر پژوهش در مدیریت شهری هستیم.
قابل ذکر است در این بازدید معاون عمرانی استاندار، مدیر کل حوزه ریاست استانداری، شهردار کمالشهر، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان کرج، شهرداران مناطق کرج و مسئولان دانشگاهی حضور داشتند.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 8429 بار   |   دفعات چاپ: 752 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر