فصلنامه تحقیقات مدلسازی اقتصادی در رده Q1 پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) فصلنامه تحقیقات مدلسازی اقتصادی در رده Q1 پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)

 | تاریخ ارسال: 1398/1/21 | 
با کمال مسرت به اطلاع پژوهشگران گرامی می‌رساند براساس نظام سطح‌بندی نشریات علمی_پژوهشی، فصلنامه تحقیقات مدل‌سازی اقتصادیدر رده Q1 در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و همچنین در لیست نشریات هسته این پایگاه قرار گرفته است.
فصلنامه تحقیقات مدل‌سازی اقتصادی این موفقیت مهم را به جامعه علمی دانشگاه تبریک می گوید.

لازم به ذکر است لیست نشریات هسته شامل مجموعه ای از مجلات برتر در حوزه های موضوعی مختلف است که توسط گروهی از متخصصان رشته های مرتبط مورد تجزیه و تحلیل محتوایی دقیق قرار گرفته است. معیارهای به کارگرفته شده در این ارزیابی متضمن کیفیت بالای نشریات از نظر محتوای علمی آنهاست. شاخص هایی همچون به روز بودن موضوعات پژوهشی، کاربردی بودن یافته‌ها، خوانایی و کیفیت علمی، روش‌شناسی دقیق، ارائه فهم پذیر داده‌ها، بحث منطقی، استدلال دقیق و شیوه نتیجه گیری همگی در انتخاب نشریات مد نظر قرار گرفته اند. مجلاتی که به لیست مجلات هسته پایگاه استنادی علوم جهان اسلام راه می یابند، سالانه مورد ارزیابی مجدد قرار گرفته و در صورت عدم کسب امتیازهای لازم به لیست انتظار یا لیست نشریات اولیه منتقل می‌شوند.

یادآور می‌شود این فصلنامه در حوزه‌های مدل‌سازی تجربی و نظری اقتصادی؛ مدل سازی موضوعات خرد، کلان و بین بخشی اقتصادی انتشار یافته و هدف آن انتشار پژوهش‌های نظری و کاربردی اقتصادی؛ تسهیل ارتباط و نقد و نظر بین پژوهشگران اقتصادی و همچنین تسهیل در انتشار یافته‌های پژوهش های بین رشته‌ای اقتصاد می‌باشد که به منظور دسترسی آسان و جهانی به آخرین یافته‌های پژوهشی، به عنوان یک نشریه دسترسی-آزاد پایه گذاری شده است. با این وجود، نشریه هزینه‌ای برای بررسی، پردازش، و انتشار مقالات علمی از نویسندگان و یا نهادها و سازمان‌های پژوهشی طلب نمی‌کند. تمام مراحل اشاره شده برای چاپ مقاله از سوی انتشارات دانشگاه خوارزمی پشتیبانی مالی و در دو نسخه چاپی و آنلاین منتشر می شود.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7787 بار   |   دفعات چاپ: 821 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر