شصت و هفتمین گردهمایی سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور شصت و هفتمین گردهمایی سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور

 | تاریخ ارسال: 1397/11/13 | 

حضور آقای دکتر ناصرزاده مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی در گردهمایی سراسری مدیران فرهنگی دانشگاههایی سراسر کشور

شصت و هفتمین گردهمایی سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، نهم و دهم بهمن ماه با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در  دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
بیش از یکصد و بیست تن از مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با حضور در این گردهمایی به گفتگو و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.
جلسات سخنرانی‌، کارگاه‌ها و نشست‌های مشترک در ارتباط با موضوعاتی همچون دانشگاه اجتماعی، مسئولیت‌ اجتماعی و سیاستگذاری فرهنگی در دانشگاه، از جمله برنامه های این گردهمایی بود.

دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی در شصت و هفتمین گردهمایی سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی:
🔹فرهنگ، محور  تفاوت‌های دانشگاه با یک بنگاه تجاری است.
🔹لزوم همراهی همه دانشگاهیان با فرآیند اجتماعی سازی دانشگاه و  تعریف هویت دانشگاهی به عنوان هویت اصلی به جای استفاده صرف از  عنوان و  اسم دانشگاهی.
🔹وی بر پر کردن فاصله اذهان و اعیان اجتماعی، آینده نگری به جای نگاه آنی در ارتباط با موضوعات فرهنگی و  همراه ساختن همه دانشگاهیان و  تمامی حوزه‌ها در موضوع دانشگاه اجتماعی  و  شناخت و احصاء تمامی نگرش‌ها و ذائقه‌ها تاکید کرد.
 

معاونت فرهنگی و اجتماعی




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 16486 بار   |   دفعات چاپ: 935 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر