هشتمین جشنواره حرکت دانشگاهی در دانشگاه خوارزمی برگزار گردید هشتمین جشنواره حرکت دانشگاهی در دانشگاه خوارزمی برگزار گردید

 | تاریخ ارسال: 1397/8/29 | 

هشتمین جشنواره حرکت  دانشگاهی در دانشگاه خوارزمی برگزار گردید

به گزارش رابط خبری فرهنگی ؛ هشتمین جشنواره دانشگاهی حرکت با حضور 30 انجمن فعال و 12 غرفه از آثار و دستاوردهای دانشجویان از تاریخ 26 آبان ماه به مدت 3 روز در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی در دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی برگزار گردید.
در این جشنواره انجمن های علمی دانشجویی ، گروه های دانشجویی و فردی در حوزهای محتوای دیجیتال ،کارآفرینی ، اختراع ، کتاب و نشریه و ... به رقابت پرداختند .
دکتر مرتضی تهامی معاون فرهنگی دانشگاه بیان کرد : جشنواره حرکت ، جشنواره دانشجویی در سطح ملی است که در سال های اخیر جهانی شده است . ایشان با بیان اینکه انجمن های علمی  دانشگاه خوارزمی تا کنون جز چهار دانشگاه برتر کشور بوده اند افزود امسال نیز شاهد فعالیت ها و دستاوردهای ارزنده ای از انجمن های علمی عمران و انجمن های علمی میان رشته ای بوده ایم که اختراعاتی مانند ربات ها و دستگاه های خنک کننده آب و ... را با هزینه بسیار اندک به نمایش گذاشته اند .
در این جشنواره ۱۴۰ اثر در بخش رقابتی شرکت کرده اند که از این تعداد ۲۹ اثر منتخب به یازدهمین جشنواره ملی حرکت که هفته آینده در دانشگاه اصفهان برگزار می گردد راه یافتند.
این جشنواره با حضور دکتر عزیزاله حبیبی رئیس دانشگاه و مسئولین فرهنگی و با تقدیر از انجمن های علمی و گروه های برگزیده به پایان رسید.
 

مدیریت فرهنگی و اجتماعی
 


 



 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 11298 بار   |   دفعات چاپ: 879 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر